ری‌برندینگ پپسی بعد از چهارده سال

ری‌برندینگ پپسی

برند معروف پپسی بعد از چهارده سال تغییراتی جدی در تغییر هویت بصری انجام داده است. این اتفاق سالگرد 125ام آن اتفاق افتاده است. این برند آمریکایی قصد داشت تا در هویت بصری جدید برند خود تعهد و آگاهی‌اش نسبت به جنگ علیه شکر را نشان دهد و مشخص کند که توجه بیشتری به تصمیمات فروشندگان و مصرف‌کنندگان برای سلامتی بیشتر نشان می‌دهد.

پپسی تلاش کرده تا هویت بصری و برند خود را همچنان با ثبات و منسجم نگه دارد ولی به این المان‌های جدید در برند نیز توجه نشان دهد. پالت رنگی پپسی همان آبی معروف را دارد و یک سیاه کلاسیک را برای کنتراست اضافه کرده است. این رنگ‌بندی هم طراحی پپسی را جذاب می‌کند و هم یادآور نوشابه‌های زیرو یا بدون شکر است.

طراحی لوگوی پپسی می‌خواهد با انرژی باشد و حس اتحاد و همدلی به مخاطب القا کند. آن‌ها در لوگوی جدید خود تحرک و انعطاف بیشتری وارد کردند و تازگی آن باعث می‌شود مخاطب ارتباط بیشتری با آن برقرار کند.

 

 

 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا