یکی از روش های مهم برای بازاریابی محتوا، تولید محتوای ویدیویی است، چون مخاطب را بیشتر درگیر می کند. اگر آن ویدیو دارای طراحی لوگو موشن یعنی نمایش متحرک لوگو هم باشد تاثیر بیشتری بر به یاد سپاری نشان یا آرم یک برند در بینندگانش دارد. از لوگو موشن در صنعت سینما و حتی بازی های ویدیویی و انیمیشن ها نیز استفاده می شود. از جمله لوگو موشن ها، می توان نمایش آرم Supercell در بازی آنلاین کلش آو کلنز و نمایش لوگوی مشهور والت دیزنی در ابتدای انیمیشن ها و لوگوموشن فیلم های مارول را نام برد. لوگو موشن های انواع مختلفی دارند که در زیر چند نمونه از آن ها را برایتان نام برده ایم:
در ادامه می توانید نمونه لوگو موشن حرفه ای را مشاهده کنید.