تعرفه مشاوره برندینگ

تعرفه مشاوره برندینگ

فهرست مطالب

بهترین تعرفه مشاوره برندینگ

یکی از موضوعات مهم برای موفیت کسب و کار مشاوره برندینگ است و به همین دلیل دانستن تعرفه مشاوره برندینگ به شما کمک می‌کند بفهمید در چه زمانی و با چه سرعتی می‌توانید این خدمات خاص را به کسب و کار خود اضافه کنید و سریع‌تر مسیر موفقیت در دنیای رقابتی و بازار کسب و کار را طی کنید.

مشاوره برندینگ یکی از مهم‌ترین نکات و مسائلی است که باید در دنیای کسب و کار و رقابت در بازار در نظر داشته باشید زیرا با یک مشاوره خوب می‌توانید یک هویت قوی، مستقل و منسجم ایجاد کنید و پله‌های موفقیت را سریع‌تر رد کنید.

در این مقاله از زیسا قصد داریم به بررسی تعرفه مشاوره برندینگ استودیو زیسا در مقایسه با دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های تبلیغاتی بپردازیم و همچنین به مزایای استفاده از مشاوره برندینگ در دنیای کسب و کار اشاره کنیم تا ببینید همین کار ساده چه اثری در بازاریابی و فروش کسب و کارتان خواهد داشت.

تعرفه مشاوره برندینگ زیسا چند است؟

ما در استودیو زیسا تلاش کردیم تا به صورت معقول به مخاطبین خود مشاوره ارائه دهیم و خدمات مشاوره برندینگ خود را بر اساس نیازهای مخاطب و همچنین با قیمتی مناسب و متعادل نسبت به رقبا ارائه می‌کنیم. در این زمینه ما مشاوره کسب و کار را به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهیم و تعرفه مشاوره برندینگ که شامل تحلیل وضعیت بازار، رقبا، هویت بصری و سازمانی کسب و کار شماست ساعتی 1 تومان است.

در مشاوره برندینگ شما یک درک و بینش جامع نسبت به اهداف و وضعیتی که برند شما در آن دریافت خواهید کرد و از این طریق می‌توانید یک استراتژی قوی و جامع برای برند خود تنظیم کنید. از طرف دیگر ما برای این‌که شرایط را برای صاحبان کسب و کار راحت‌تر و آسان‌تر کنیم سعی کردیم تا اصول اولیه مشاوره را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در بخش مقالات استودیو زیسا می‌توانید تمام نکات اصلی و مهم در مورد برندینگ و تدوین استراتژی برند را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه مشاوره برندینگ نیز می‌توانید در شبکه‌های مجازی با ما تماس بگیرید یا در دفتر زیسا حاضر شوید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

 

انواع مشاوره برندینگ

 

انواع مشاوره برندینگ را بشناسیم

پس از بررسی مهم‌ترین نکات در مورد تعرفه مشاوره برندینگ باید ببینیم که انواع مشاوره چیست و با آن بیشتر آشنایی پیدا کنیم. آنچه در زمینه مشاوره برندینگ در ایران عموماً رواج دارد، به شدت از رویکرد جهانی در این زمینه متفاوت است. به طور کلی، دو نگرش رایج نسبت به مشاوره برندینگ وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود:

  • مشاوره برندینگ با محوریت راهنمایی

این دیدگاه به تنهایی نزدیک به آنچه در جلسات بسیاری از مشاوره‌های برندینگ در ایران دیده می‌شود، است. در این رویکرد، مدیر یک سازمان به مشاور برند مراجعه کرده و در جلسات مشاوره، راهکارهای بهبود وضعیت برند خود را دریافت می‌کند.

  • مشاوره برندینگ با محوریت آموزش

در این دیدگاه، مشاور برند به عنوان یک راهنمای خارجی به کسب‌وکارها نگاه می‌کند و از تجارب و دانش خود برای هدایت آن‌ها استفاده می‌کند. در نتیجه نگاه مشاور در اینجا به نوعی حمایتی است و وظیفه دارد کمک و پیشنهاد به سازمان ارائه دهد.

اجرای استراتژی برند در این رویکرد به عهده‌ی سازمان است و مسئولیت پیگیری و عملیاتی کردن ایده‌ها از طرف مدیران سازمان انجام می‌شود. خدمات مشاوره برندینگ با محوریت آموزش تنها در جلسات مشاوره و در داخل اتاق مشاوره ارائه می‌شود و پس از آن پایان می‌پذیرد. این همکاری به صورت مقطعی انجام می‌شود و بستگی به نیازها و درخواست‌های سازمان دارد. مشاور تنها مقصد مشاوره را تشکیل می‌دهد و خود به صورت فعالانه نقشی در ارائه راهنمایی‌ها ندارد.

خدمات مشاوره برندینگ در سطح جهان با تأکید بر نتایج ارائه می‌شود. در این رویکرد تعامل مشاور برند با کسب‌وکار و به این صورت است که فعالانه در تمام مسائل برندینگ درگیر می‌شود. در این حالت مشاور برند متعهد می‌شود که دیدگاه تخصصی خود را در زمینه استراتژی برندینگ یک کسب‌وکار در حالت عملی انجام دهد.

در این مدل به جای اینکه مدیران مجموعه در کارهای جزئیات فرآیند برندسازی شرکت کنند، مشاور برندینگ عهده‌دار این مسئولیت است. با همکاری مشاور برند، مدیران مجموعه مسئولیت و دغدغه ایجاد برند را به مشاور برندینگ منتقل می‌کنند و از منابع انسانی داخلی برای اجرای آن حمایت می‌گیرند.

این نوع همکاری بین برند و مشاور به صورت طولانی‌مدت است. در این دوره، مشاور برند در زمان‌ها و تصمیم‌های حیاتی مجموعه حاضر است و به صورت مستمر، برند را با شرایط گذشته، حال، و آینده مورد بررسی قرار می‌دهد. در این رویکرد، مشاور برند تمام نقاط ارتباطی مخاطب با برند را ارزیابی کرده و در جهت یکپارچه‌سازی آن‌ها تلاش می‌نماید.

این‌ها فقط چند متد ساده از مشاوره برندینگ است با این حال تعرفه مشاوره برندینگ برای هر کدام از این مدل‌ها متفاوت نیست و بسته به دانش، روش و بینش مشاوری است که برای برند انتخاب می‌کنید.

وظایف مشاور برندینگ چیست؟

در ادامه مسیر این مقاله خوب است پس از بررسی تعرفه مشاوره برندینگ و همچنین بررسی انواع مشاوره، به وظایف مشاور نیز بپردازیم.

  • تحقیق در بازار رقابت

تحقیقات بازار بدون شک یکی از وظایف حیاتی یک مشاور برندینگ است. یک مشاور برندینگ باید درک جامع و کلانی از صنایع مختلف داشته باشد. او با اطلاع از اخبار یا منطق هر کسب و کار، دانش خود از کسب و کار را با ویژگی‌های خاص هر صنعت یکپارچه می‌کند و از آن برای ارائه خدمات مشاوره استفاده کند.

  • شناخت مخاطب هدف

مشاور برندینگ باید به مطالعه و شناخت مخاطب هدف کسب‌وکارها بپردازد که به این کار مخاطب‌پژوهی می‌گویند. مخاطب‌پژوهی تنها از طریق فرآیندهای مصاحبه، مشاهده، پرسش‌نامه و… انجام می‌شود. گاهی مطالعات روان‌شناختی و اجتماعی به درک بهتر اهداف و نیات مخاطب برندها کمک بسیاری می‌کنند. در این بین، مشاوران برند همچنین از آمار فروش و داده‌های مالی برای اندازه‌گیری توان خرید، نرخ بازگشت سود از مشتریان، متوسط هزینه‌های مشتری و… بهره می‌برند که بخشی از فرآیند مخاطب‌پژوهی است.

  • تحلیل رقبا

یکی از عواملی که دید برندها را نسبت به بازار روشن می‌کند، آنالیز رقباست. این وظیفه بر عهده مشاور برندینگ است. مشاور برندینگ باید بتواند تخمین درستی از سهم رقبا در بازار داشته باشد. همچنین او باید کمپین‌های تبلیغاتی، فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی و سایر شبکه‌های اجتماعی برند رقبا را تحت نظر داشته باشد. تحلیل رقبا، وظیفه مشاور برند را برای بهره‌گیری از ارزش منحصربه‌فرد برند به شکل کارآمدی معین می‌کند.

یک مشاور برند، دانش بیشتری نسبت به هویت برند دارد بنابراین بهترین شخص برای تشخیص نکته نظرات مهم درباره ارزش و هماهنگی با هویت برند است. این هماهنگی به معنای ایجاد یک وحدت در اجرای رویه و ایجاد تصویر یکپارچه از تمامی عناصر خروجی یک برند است.

به عنوان مثال، اگر «قابل اعتماد بودن» به عنوان یک ارزش برای کسب‌وکار در نظر گرفته شود، این کسب‌وکار باید در همه جنبه‌ها مانند خوش‌آمدگویی کارمندان، طراحی فروشگاه، لباس پرسنل، سیستم باشگاه مشتریان، پشتیبانی، سایت، بسته‌بندی، طراحی لوگو، نام و… اعتمادساز باشد.

این کار به نظر ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، در حالی‌که هر رسانه و هر نقطه ارتباطی مخاطب با برند نیازمند ملاحظات خاص خود است. مشاور برند علاوه بر داشتن دانش و شناخت از هر رسانه، باید توانمندی مدیریت کل این فرآیند را نیز داشته باشد.

چه زمانی کسب و کار من نیاز به مشاوره در برندینگ دارد؟

اگر تعرفه مشاوره برندینگ را دیدید و فکر کردید که چه زمانی برای شما مناسب است که مشاوره را شروع کنید این قسمت از مقاله مناسب شماست. اگر بیزنس و کسب و کاری که دارید برای مدتی فروش مناسبی نداشته است یا بازار هدفتان صرفا محدود به یک منطقه مشخص است و می‌خواهید از بستر فضای مجازی برای فروش استفاده کنید خوب است که از مشاوره برندینگ استفاده کنید و همچنین اگر تازه کسب و کاری را شروع کردید و نمی‌دانید بهترین برنامه برای موفقیت چیست و از چه مسیری بهتر است اقدام کنید مشاوره برندینگ می‌تواند به شما کمک کند که مسیر خود را به خوبی ترسیم و تدوین کنید.

جمع‌بندی

مشاوره برندینگ یکی از مفهوم‌های مهم و اساسی در دنیای بازاریابی است و نقش بسیار مهمی در موفقیت یک کسب و کار دارد. ما در این مقاله در مورد تعرفه مشاوره برندینگ صحبت کردیم تا ببینید آیا نسبت به هزینه برایتان مناسب است یا خیر. مشاور برند می‌تواند به شما کمک کند یک استراتژی قوی و مستقل برای کسب و کارتان تنظیم کنید و به سادگی مسیری برای موفقیت ترسیم کنید که به صورت حرفه‌ای و علمی و بر اساس داده‌های مهم و به روز در دنیای کسب و کار به وجود آمده است.

ما علاوه بر بررسی تعرفه مشاوره برندینگ به نکات دیگری نیز پرداختیم از جمله این‌که انواع مشاوره برندینگ را بررسی کردیم و همچنین سعی کردیم تا مهم‌ترین وظایف مشاور برند را بیان کنیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و درک بهتری از مسئله مشاوره در حوزه برند به دست آورده باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا