بهترین منابع رایگان برای طراحان گرافیک و تصویرگران

منبع-رایگان-برای-گرافیست-ها

اگر گرافیست هستید، احتمالا با مشکل پیدا کردن عکس های با کیفیت که خیلی هم زمان بر هست و حوصله می‌خواهد، روبه رو شده اید. برای اینکه تو وقتتون صرفه جویی بشه؛ ما در این مقاله تعدادی از منابع رایگان رو براتون جمع آوری کردیم.این منابع از بهترین منابع رایگان برای طراحان می باشد،پس این مقاله کاربردی را از دست ندهید.

 

منابع برای طراحی وکتور

 

       یکی از بهترین منابع رایگان برای طراحان وبسایت Blush است. بهترین ویژگی این سایت این هست که میتونید تو خود این وبسایت مستقیما طرح هارو تغییر بدهید.

در آن می توانید تصاویر جالب ، نمادها و انیمیشن های رایگان پیدا کنید!

اشکال مجانی که شبیه به طراحی با مداد هستند را می‌توانید تو این سایت پیدا کنید، کپی، ترکیب کردن و  از ویژگی های طرح های این سایت هست.

اگه به دنبال طراح هایی از انسان یا منظره هستید، این سایت مختص شماست. 

بهترین جا برای پیدا کردن تصاویر ایلستریتور، زمینه و موکاپ در کیفیت بالا این وبسایت است.

تصاویر بدون حق امتیاز برای استفاده تجاری ، تصاویر رایگان برای طراحی وب سایت و بردارهای تصویرگری رایگان در IconsCout موجود است.امکان بارگیری تصاویر رایگان در PNG ، SVG ، EPS ، AI و دیگران را دارد. همچنین می توانید مجموعه بزرگی از تصاویر سه بعدی رایگان را پیدا کنید ، که می تواند هم به صورت PNG یا قالب مخلوط بارگیری شود.

iconscout-1

 

 

هرچیزی که بخواهید تو این سایت پیدا می شود. می‌توانید آیکون ها، طراحی های ایلستریتور و پس زمینه های با کیفیت از بهترین هنرمند های پیشرو را تو این سایت پیدا کنید. 

 

 

سایتی عالی برای استفاده از گیف های زیبا که قابل شخصی سازی هم هستند و میتونید اون هارو برای پروژه های شخصیتون استفاده کنید. 

 

 

فونت ها: 

 

موکاپ ها :

 

شما با استفاده از این منابع سرعت خود را در یافتن تصاویر مورد نیاز بسیار بالا برده و به هیچ وجه وقت اضافی صرف این کار نخواهید کرد، از این رو این منابع را به خاطر بسپارید یا این مقاله و سایت ما را ذخیره کنید تا در مواقع لازم به آن مراجعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا