فهرست مطالب
سفارش هویت بصری
آیا تا به حال به فکر سفارش هویت بصری برای برندتان افتادید؟ اصلاً چرا باید چنین کاری انجام دهید؟ هویت بصری، به عنوان یکی از اجزای مهم برندسازی، نقش مهم و ارزشمندی در تشخیص و شناخت برند توسط مخاطبان ایفا میکند.
هویت بصری، ارتباط بصری برند با مشتریان و جامعه را مشخص میکند و در ایجاد تصویر منحصر به فرد برای برند بسیار مؤثر است. در این مقاله، به نکات کلیدیای که باید در زمان سفارش هویت بصری برند مد نظر داشته باشید، پرداخته میشود. ما در این مقاله از استودیو برندینگ زیسا مشخص خواهیم کرد که دقیقاً یک هویت بصری خوب چه ویژگیهایی دارد و وقتی از یک استودیوی طراحی هویت بصری میخواهید باید انتظار دریافت چه چیزهایی داشته باشید.
اینجا بهترین هویت بصری را برای برند خودتون سفارش دهید.
ویژگیهای هویت بصری خوب و منحصربهفرد چیست؟
۱. تعیین چشمانداز و اهداف برند:
قبل از شروع فرآیند طراحی هویت بصری، باید چشمانداز و اهداف برند به وضوح مشخص شوند. شما باید دقیقاً بدانید که برندتان چه پیامها و ارزشهایی را میخواهد منتقل کند و چگونه مخاطبان را جلب و ترغیب به ارتباط با شما خواهد کرد. وقتی این موضوعات را به طور کلی مشخص کردید، مسیر طراحی برندتان در آینده روشن خواهد شد و دیگر تصمیمگیری درباره اجزای هویت بصری دشوار نخواهد بود.
۲. شناخت مخاطبان هدف:
برای ایجاد هویت بصری مؤثر و قدرتمند، باید بازار هدف و مخاطبان برند را به خوبی بشناسید. فهم دقیق نیازها و ترجیحات مخاطبان به شما کمک میکند تا عناصر طراحی هویت بصری را بر اساس نیازها و سلیقه آنها انتخاب کنید. توجه ویژه داشته باشید که هنگام سفارش هویت بصری به دقت مخاطبین هدف را برای استودیو تعریف کنید تا آنها به خوبی با برند شما و بازاری که دارید در آن فعالیت میکنید آشنا شوند.
۳. اصالت و متمایزبودن:
یکی از نکات کلیدی در طراحی هویت بصری، ایجاد یک برند اصیل و متمایز است. باید از المانهای طراحی متفاوت و منحصر به فردی استفاده کنید که برند شما را از رقبا تمایز دهد و در ذهن مخاطبان به عنوان یک برند منحصر به فرد جا بیفتد.
۴. استفاده از رنگها و فونتها:
رنگها و فونتها نقش مهم و ارزشمندی در هویت بصری ایفا میکنند. باید رنگها و فونتها را بهدرستی انتخاب کنید تا با مفهوم برند همخوانی داشته باشند و احساس یکپارچگی و تناسب در طراحی ایجاد شود. رنگها در هویت بصری نقش بسیار مهمی ایفا میکنند. مخاطب از طریق رنگها احساسات خاص و متفاوتی را با برند شما برقرار میکند به همین دلیل باید با روانشناسی رنگها آشنا باشید و سعی کنید به بهترین شکل ممکن از آنها استفاده کنید.
سعی کنید ترجیحات خود را به طراح در هنگام سفارش هویت بصری بگویید تا دقیقاً نیازهای شما را برآورده نماید. به این صورت میتوانید هویت بصری منحصربهفردی برای برند خود ایجاد کنید.
۵. سادگی و کاربردی بودن:
هویت بصری باید ساده و قابل استفاده در تمام رسانهها و روشهای ارتباطی با مخاطبین باشد. همه باید بتوانند به خوبی با هویت بصری ارتباط برقرار کنند. طراحی پیچیده و غیرقابل استفاده میتواند از تأثیرگذاری هویت بصری کاسته و ارتباط با مخاطبان را مختل کند. بنابراین اگر قصد سفارش هویت بصری دارید این موضوع را در نظر بگیرید که چطور با سادگی میتوانید پیام و هویت برندتان را به مخاطب منتقل کنید.
سفارش هویت بصری برند نیازمند بررسی دقیق هدفها و هویت برند است. شناخت مخاطبان هدف، اصالت و متمایزبودن، استفاده درست از رنگها و فونتها و سادگی و کاربردی بودن عناصر طراحی، از جمله نکات کلیدی هستند که در ایجاد یک هویت بصری مؤثر و بهیادماندنی وجود دارند. با رعایت این نکات، شما میتوانید هویت بصری قدرتمندی را برای برند خود ایجاد کنید و در بازار رقابتی به موفقیت دست یابید.
هنگام سفارش هویت بصری چه چیزهایی دریافت میکنیم؟
هویت بصری به عنوان یکی از مهمترین عوامل در برندسازی و شناخت برندها توسط مخاطبان، نقش بسیار حیاتی ایفا میکند. اجزای هویت بصری، مجموعهای از المانها و نمادهایی است که به شناسایی و تمایز برند از دیگران کمک میکند. در این قسمت از مقاله میخواهیم ببینیم وقتی قصد سفارش هویت بصری را داریم دقیقاً باید انتظار طراحی چه چیزهایی را داشته باشیم.
۱. لوگو (Logo):
لوگو به عنوان سمبل و نماد برند، از اجزای بسیار مهم هویت بصری و هنگام سفارش هویت بصری قسمت زیادی از هزینه آن صرف لوگو میشود. این نماد باید با دقت و طراحی حرفهای، شناسایی برند را راحت کند و هویت یکپارچهای در ذهن مخاطبان ایجاد کند. رنگها و اندازههای مناسب در طراحی لوگو بسیار اهمیت دارند.
۲. رنگها (Colors):
انتخاب رنگهای مناسب و ایجاد ترکیبهای هماهنگ، بخش مهمی از هویت بصری را تشکیل میدهد. هر رنگ میتواند حس و احساس خاص خود را به مخاطبان منتقل کند. انتخاب رنگها باید با مفهوم و اهداف برند همخوانی داشته باشد. بنابراین هنگام سفارش هویت بصری باید توجه کنید که هویت برند خود را به خوبی برای طراح شرح دهید تا رنگبندی مناسب برای اجزای هویت بصری را برای شما انتخاب کند.
۳. فونتها (Fonts):
استفاده از فونتهای منحصربهفرد و مناسب، متمایز بودن هویت بصری را افزایش میدهد. فونتهای انتخابی باید قابل خواندن باشند و طوری تنظیم شوند که بتوان اجزای متن را به راحتی تفکیک و شناسایی کرد. فونتها باید با اجزای دیگر هویت بصری و هویت برند نیم همخوانی داشته باشند.
۴. نمادها (Icons):
استفاده از نمادها یا آیکونها در هویت بصری، کمک فراوانی ب شناسایی بیشتر برند میکند. شما میتوانید با سفارش هویت بصری آیکون و نمادهای مخصوص به خود را نیز دریافت کنید. این نمادها باید به طور واضح و مناسب، عناصر و خدمات برند را نشان دهند و هویت بصری را تکمیل کنند.
۵. الگوها (Patterns):
طراحی الگوهای خاص و منحصر به فرد، به برند کمک میکند تا در محیطها و موقعیتهای مختلف خودش را به شکلی جذاب نشان دهد. این الگوها میتوانند در طراحی وبسایت، محصولات و تبلیغات مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل هنگام استفاده از هویت بصری پترنها را نیز دریافت خواهید کرد.
اجزای هویت بصری، نقش مهمی در ساخت و تقویت هویت برند دارند. لوگو، رنگها، فونتها، نمادها و الگوها بهعنوان عناصر اساسی در هویت بصری، باعث شناخت برند، ایجاد تمایز و تأثیرگذاری مثبت بر روی مخاطبان میشوند. با توجه به اهمیت این عوامل، برندها باید با دقت، حرفهایترین و باکیفیتترین روشها، هویت بصری خود را طراحی و اجرایی کنند تا در بازار رقابتی، به عنوان یک برند قوی و منحصر به فرد، جای مستحکمی بیابند.
جایگاه برند بوک در هویت بصری
تمام موارد بالا در اجزای هویت بصری هستند و به طور کلی استودیوهای طراحی همراه با آن برند بوک یا دفترچه برند را نیز به شما خواهند داد. برند بوک شامل تمام جزئیاتی است که باید در رابطه با هویت بصری بدانید و به طراحان فعلی و بعدی کمک میکند تا تصمیمگیریهای مخصوص به برند را با توجه به آن دفترچه هویت بصری بگیرند.
برند بوک میتواند کار شما در برندینگ را آسان کند و انسجام و ثباتی به هویت بصری برند بدهد. بنابراین هنگام سفارش هویت بصری از این موضوع اطمینان حاصل کنید که دفترچه هویت بصری یا برند بوک آن را نیز دریافت خواهید کرد. تنها به این صورت اطمینان حاصل میشود که اگر بعدها طراحی استخدام کردید بتواند بر اساس هویت بصری موجود طرحهای جدید را به برند اضافه کند.
قیمت سفارش هویت بصری چند است؟
تا اینجا با مهمترین مسائل مربوط به سفارش هویت بصری آشنا شدیم جز قیمت آن. استودیو زیسا برای طراحی کامل و سفارش هویت بصری به شکل جامع 20 میلیون تومان دریافت میکند. درست است که این مبلغ در نگاه اول زیاد به نظر میرسد اما پکیج هویت بصری شامل اجزای زیادی است که همگی اینها در کنار هم باعث میشوند هویت برند شما در بازار به طرز چشمگیری معروفتر و محبوبتر شود. سفارش هویت بصری مثل سرمایهگذاری است به همین دلیل خوب است که با توجه کامل به جایگاه خودتان در بازار به دنبال تثبیت و افزایش شناخته شدن و شهرت برندتان شوید.
جمعبندی
در این مقاله به بررسی مسائل مهم هنگام سفارش هویت بصری پرداختیم. هویت بصری برند دارای مزایای فراوانی است و میتواند نقش مهمی در فرایند شناخته شدن برند، افزایش فروش محصولات در بازار، دیجیتال مارکتینگ و ارتباط عمیق مشتریان و برند داشته باشد.
به تمامی صاحبان کسب و کار توصیه میشود برای رسیدن به برندی قوی و قابل شناسایی، سفارش هویت بصری را در دستورکار خود قرار دهند و سعی کنند توجه ویژهای به اجزای هویت بصری از جمله لوگو، نمادها، پالت رنگی و تایپوگرافی داشته باشند. سفارش هویت بصری میتواند وضعیت برند شما را در بازار متحول کند.
سؤالات متداول
هویت بصری یک پکیج کامل از اجزای مختلف مثل لوگو، پالت رنگی، الگوها، تایپوگرافی و فونتها را به برند شما اضافه میکند که با استفاده از اینها میتوانید در دنیای برندینگ انسجام، ثبات، اصالت و شخصیت برندتان را نمایان کنید.
استودیو زیسا برای طراحی هویت بصری که شامل تمام اجزای آن میشود 20 میلیون تومان هزینه دریافت میکند. پکیج کامل هویت بصری زیسا شما را از هر طراحی اضافهای خلاص خواهد کرد و نیاز نیست به طور جداگانه برای هر قسمت یک طراحی مجزا داشته باشید.