بارگذاری

پکیج هویت بصری با بهترین قیمت و کیفیت

پکیج هویت بصری

فهرست مطالب

پکیج هویت بصری

پکیج هویت بصری به مجموعه‌ای محتوا‌های دیجیتال و دیداری گفته می‌شود که می‌خواهند تصویری از هویت برند ارائه دهند. در این مقاله از استودیو طراحی زیسا به معرفی هویت بصری می‌پردازیم و همچنین بیان می‌کنیم که هر آیتمی که در پکیج هویت بصری می‌بیند یک استایل خاص در برند را معین می‌کند و نشان می‌دهد و در ساختار هویت بصری نقش مهمی دارد. انسجام این جزئیات باعث می‌شود هویت بصری برند تقویت شود و در ذهن مخاطب ثابت باقی بماند.

نیاز به پکیج هویت بصری برای تمام کسب و کار‌هایی که می‌خواهند در زمینه کاری‌شان حرفه‌ای عمل کنند و موفق باشند دیده می‌شود. مهم‌ترین کاری که در برندینگ باید انجام دهید این است که خود را به مخاطبین هدفتان شناسایی کنید و نشان دهید که چرا از دیگر رقبا متمایز هستید. بسته هویت بصری‌ای که دریافت می‌کنید به شما کمک می‌کند تمایز و منحصربه‌فرد بودن خود نسبت به برند را نمایان سازید.

 

آشنایی کامل با هویت بصری

 

طراحی تیشرت پکیج هویت بصری

ضروریات پکیج هویت بصری برند چیست؟

وقتی با یک استودیوی گرافیکی برای دریافت هویت بصری مکالمه می‌کنید این می‌تواند به صورت خودکار شامل تمام چیز‌هایی بشود که باعث افزایش درگیر شدن مخاطب با هویت بصری و تقویت برند می‌شود ولی به طور کلی برخی از آیتم‌ها را در این پکیج دریافت می‌کنید که همیشه بخشی از آن به حساب می‌آیند.

  • طراحی لوگو

لوگو‌هایی که به خوبی طراحی شوند به مشتریان کمک می‌کنند تا ارتباطات احساسی نزدیکی با برند‌های مورد علاقه‌شان به وجود بیاورند. این باعث می‌شود که لوگو یکی از دارایی‌های مهم برای هر کسب‌وکاری محسوب شود. برای این‌که بهترین نتایج را در برندینگ دریافت کنید باید پکیج هویت بصری شامل لوگو باشد. نسخه‌های مختلفی از لوگو داشته باشید تا بتوانید در تمام فرمت‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی یک هویت بصری منسجم درست کنید.

لوگوی اصلی ممکن است در چاپ کردن خخوب به نظر برسد ولی این کمک‌کننده خواهد بود که نسخه‌های متفاوت‌تری که با لوگوی اصلی یکسان هستند را نیز داشته باشید تا در قسمت‌های مختلف بتوان از آن استفاده کرد. به طور کلی لوگو شاید مهم‌ترین جزء از اجزای هویت بصری باشد.

  • پالت رنگی

یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در پکیج هویت بصری پالت رنگی است. انتخاب رنگ از جمله مهم‌ترین مراحل طراحی هویت بصری است زیرا طراح باید رنگی را انتخاب کند که علاوه بر زیبا بودن و ایجاد حس خوبی در مخاطب و همچنین تناسب با اجزای مختلف هویت بصری، با خود هویت برند نیز تطابق و انسجام داشته باشد.

پالت رنگی شامل تمام رنگ‌هایی است که در طراحی‌های مختلف برندتان به وجود خواهد آمد. این انسجام در قسمت‌های مختلف از جمله بسته‌بندی محصولات، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و دیگر محتوا‌هایی که خلق می‌کنید یکسان خواهد بود.

اگر دارید از پکیج استفاده می‌کنید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که طراح جزئیات هر کدام از رنگ‌های استفاده شده را ارائه کرده باشد. ذره‌ای اختلاف در طیف رنگی می‌تواند آسیب‌زننده باشد. هر رنگی که استفاده می‌کنید باید دارای کد رنگی باشد و صرفاً توصیفات کلی مثل «آبی تیره» کافی نیست.

  • تایپوگرافی

تصمیماتی که در زمینه تایپوگرافی، انتخاب فونت‌ها و جنبه‌های نوشتاری برند می‌گیرند روی چگونگی دیدن شما از نگاه مخاطبین اثر می‌گذارد. مثلاً اگر به روزنامه‌های مختلف نگاه کنید می‌بینید که هر کدام به روش خاصی نامشان را نوشته‌اند و همان استایل نوشتن برای آن برند باقی می‌ماند.

وقتی که قرار است پکیج هویت بصری را دریافت کنید یکی از کار‌هایی که استودیو‌های طراحی برایتان انجام می‌دهند انتخاب فونت مناسب و اندازه‌هایی است که با از آن‌ها می‌توانید در برندینگ استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این فونت بر اساس هویت برندتان تنظیم می‌شود و با آن هم‌خوانی دارد.

بد نیست بدانید که تمام این اطلاعات در برندبوک یا گایدلاین هویت بصری قرار می‌گیرد. ما در مقاله‌ای جداگانه در سایت زیسا مفصل در مورد برندبوک، اهمیت و خصوصیات آن صحبت کردیم.

چه چیز‌هایی را اضافه در پکیج هویت بصری می‌توانیم دریافت کنیم؟

وقتی که دارید قرارداد می‌بندید می‌توانید در نظر بگیرید که تصویربرداری‌ها و عکس‌های مناسبی نیز برای هویت بصری برند خود نیز دریافت کنید. مثلاً اگر محصولات خاصی را به فروش می‌رسانید می‌توانید از استودیو بخواهید تا برای شما عکس‌های مناسبی از محصولات شما به شما ارائه کنند.

علاوه‌براین می‌توانید المان‌ها و عناصر دیزاین و گرافیک را از آن‌ها دریافت کنید و این شامل خطوط و پترن‌ها می‌شود. این‌ها باید به گونه‌ای باشند که به بهترین شکل ممکن با هویت برندتان انسجام داشته باشند. این المان‌ها معمولاً در تبلیغات و کمپین‌ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شوند.

آیکون‌گرافی یکی دیگر از مواردی است که می‌توانید در پکیج هویت بصری آن را دریافت کنید. آیکون‌هایی که برندتان از آن‌ها در سایت، اپلیکیشن یا قسمت‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی، بسته‌بندی و… استفاد می‌کد می‌تواند مخصوص و ویژه برای شما و برندتان طراحی شده باشند و از این طریق می‌توانید حس نزدیکی بیشتری با مخاطب برقرار کنید.

المان دیگری که باید به آن اشاره کنیم کارت ویزیت، تقویم و سربرگ است که در پکیج هویت بصری قرار می‌گیرد. این موارد می‌توانند تا حد زیادی به وفاداری مشتریان به برندتان را افزایش می‌دهند. خود این موارد به عنوان یک سری عناصر تبلیغاتی برای برندتان محسوب می‌شوند و میزان حرفه‌ای بودن کارتان را افزایش می‌دهد. ما در مقالاتی جداگانه به این موضوع پرداختیم که این المان‌ها در ست اداری چه تأثیری در برندینگ می‌گذارند.

خرید و قیمت پکیج هویت بصری

خرید و قیمت پکیج هویت بصری

 هر برندی نیاز‌های مخصوص به خودش را دارید بنابراین تعیین یک قیمت مشخص برای پکیج هویت بصری چندان آسان نیست و نمی‌توان آن را مشخص کرد. هرچند به طور کلی می‌توان تخمین زد که برای یک پکیج هویت بصری چیزی حدود 25 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت.

پیش از این‌که خرید هویت بصری را انجام می‌توانید با متخصصین محتوایی و گرافیکی ما در زیسا صحبت کنید. مشاوره و تحلیل برند شما به صورت رایگان توسط متخصصین ما انجام خواهد شد و قسمت‌هایی که نیاز است در آنجا برندتان تقویت شود به شما گفته خواهد شد. سپس می‌توانید با توجه به نیاز‌هایی که دارید خرید هویت بصری را انجام دهید و قسمت‌هایی که مورد نظرتان هست را دریافت یا ویرایش کنید

فهرستی از خدمات استودیو زیسا را در زیر بیان می‌کنیم:

  • طراحی لوگو و هویت بصری
  • طراحی شخصیت
  • بروشور، کاتالوگ یا دفترچه راهنما
  • طراحی کارت و گواهینامه
  • طراحی بسته‌بندی
  • طراحی پوستر
  • طراحی تبلیغات شهری (بیلبورد و عرشه‌ی پل)
  • طراحی تقویم و سر رسید
  • طراحی جلد کتاب و مجله
  • تصویر‌سازی
  • گرافیک محیطی
  • گرافیک اطلاع‌رسان
  • تندیس و لوح
  • شبکه‌های اجتماعی
  • گرافیک متحرک
  • مشاوره
  • عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
  • طراحی سایت، سئو، مدیریت شبکه‌های اجتماعی

هویت بصری، یک ایده‌ی قابل گسترش همه جانبه است که طراح در ابتدای کار در مورد تمام ابعاد و نحوه گسترش آن ایده پردازی می‌کند. نحوه ارائه آن می‌تواند در قالب دفترچه‌ی توضیحات نکات فنی، رنگ، فونت، فرم و تناسبات و… بوده که به همراه باید‌ها و نباید‌ها ارائه می‌شود. هزینه اقلام دیگر برای توسعه این مجموعه (نشانه، اوراق اداری و…) جداگانه و بر اساس قیمت آیتم‌های تعرفه محاسبه می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا تمام اطلاعاتی که باید درباره پکیج هویت بصری داشته باشید را به شما ارائه کنیم. پکیج هویت بصری به مجموعه‌ای از محتوا‌های تصویری و دیداری است تا با استفاده از آن هویت برندتان را تقویت کنید و تلاش کنید تا به بهترین شکل ممکن آن را ساختاربندی کنید و به مخاطب عرضه نمایید.

پکیج هویت بصری شامل یک سری ارائه‌های اولیه است از جمله لوگو، تایپوگرافی و پالت رنگی. با دیدن یک برند بوک می‌توانید مشاهده کنید که چه چیز‌هایی در یک پکیج قرار می‌گیرند. علاوه بر این موارد می‌توانید آیکون‌گرافی، ست اداری و یک سری موارد دیگر را نیز عرضه کنید که مجموع این‌ها می‌توانند به هویت برندتان کمک کنند و در ذهن مخاطب شناسایی شوید و از دیگر رقبا نیز متمایز گردید.

در پایان نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که استودیو زیسا که متشکل یک تیم حرفه‌ای و قوی در زمینه طراحی هویت بصری است این امکان را به شما می‌دهد که ابتدا مشاوره در زمینه برندینگ دریافت کنید و نیاز‌هایی که دارید را بشناسید و سپس می‌توانید بر اساس آن نیاز‌ها تصمیم‌گیری کنید که دقیقاً به چه نوع چیز‌هایی در زمینه هویت بصری نیاز دارید.

سؤالات متداول

پکیجی که از یک استودیوی گرافیکی دریافت می‌کنید اساساً باید شامل لوگو، تایپوگرافی، پالت رنگی و یک سری المان‌ها و عناصر دیگر مثل تصاویر و ست اداری باشد.

قیمت‌گذاری بر هنر کار آسانی نیست ولی به طور کلی در زیسا شما با پرداخت 25 میلیون تومان می‌توانید یک پکیج کامل در زمینه هویت بصری دریافت کنید که نیاز‌های برند شما را برطرف نماید.

یقیناً هویت بصری. با سفارش هویت بصری شما تا سالیان سال نیاز به تغییر در برندینگ نخواهید داشت. داشتن پالت رنگی، فونت، المان‌های طراحی متناسب با لوگو بسیار مهم است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا