برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با این متن بر روی کلیک کنید. از طراحان گرافیک طراحان گرافیک است.
هویت بصری، مجموعهای از المانها و ویژگیها است که به کسبوکار یک هویت منحصربهفرد و قابل تشخیص میبخشد. این هویت از لوگو، تایپوگرافی، رنگها، المانهای گرافیکی و سایر عوامل تشکیل شده است. طراحی و ارتقاء هویت بصری به عنوان یک استراتژی مهم، تأثیرات چشمگیری بر روی افزایش فروش و شناختهشدگی کسبوکار دارد.
طراحی هویت بصری یکی از عوامل کلیدی در ساختار و شناسایی یک کسبوکار یا سازمان است. این فرآیند، به وسیلهی انتقال ارزشها، اهداف و شناخته شدن به راحتی توسط مخاطبان، در جامعه، باعث ایجاد تمایز و شناخته شدن از رقبا میشود. در زیر، نمونههایی از کار طراحی هویت بصری انجام شده توسط تیم استودیو طراحی زیسا را میتوانید مشاهده کنید:
در دنیای امروز، داشتن حضور آنلاین قوی و جذاب برای هر کسبوکاری از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی یک وبسایت منحصربهفرد و کارآمد، به عنوان یک ابزار اساسی، نقش بسزایی در دستیابی به اهداف کسبوکاری دارد و میتواند در درخشش آنلاین و افزایش رشد مالی به کمک شما بیاید.
در زیر، نمونههایی از کار طراحی سایت انجام شده توسط تیم استودیو طراحی زیسا را میتوانید مشاهده کنید:
در دنیای دیجیتال امروز، داشتن وبسایتی زیبا و کاربرپسند کافی نیست، بلکه باید مطمئن شویم که این وبسایت به درستی در موتورهای جستجو نمایش داده میشود. این هدف را میتوان با استفاده از تکنیکهای بهینهسازی سئو (Search Engine Optimization) دستپیدا کرد. سئو سایت به عنوان یک استراتژی اساسی، نقش بسزایی در افزایش رتبه و دیدهشدن وبسایت در نتایج جستجوهای مختلف دارد. بنابراین به راحتی میتواند باعث رونق فروش شود.
در زیر، نمونههایی از کار سئو وب سایت انجام شده توسط تیم استودیو زیسا را میتوانید مشاهده کنید:
سوشال مدیا به یک انقلاب در روابط انسانی و ارتباطات تبدیل شده است. این پلتفرمهای دیجیتالی با امکانات بیپایان خود، به ما اجازه میدهند تا با دنیا ارتباط برقرار کنیم، اخبار را پیگیری کنیم و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم.
با توجه به تأثیرات مثبت و منفی سوشال مدیا، استفاده هوشمندانه و مسئولانه از این پلتفرمها بسیار مهم است تا از مزایای آنها بهرهبرداری کنیم. بنابراین بهتر است مسئولست مدیریت سوشال مدیا خود را به متخصصین بسپارید. در زیر، نمونههایی از کار مدیریت سوشال مدیا (اینستاگرام) انجام شده توسط تیم استودیو زیسا را میتوانید مشاهده کنید:
افتخار بزرگیست برای ما تا اعلام کنیم خلق لوگو شرکت یا نشان شما در استودیو زیسا به انجام برسد. همواره پایبند به اصل طراحی حرفهای و ناب هستیم آن هم طراحی لوگو استاندارد بر اساس چارچوبها و قوانین بینالمللی.
با فشردن دکمه میتوانید نمونه کارهای طراحی لوگو استودیو زیسا را مشاهده کنید.بنابراین یادآوری میکنیم که آنچه که شما در بخش نمونه کار مشاهده میکنید صرفا یک طراحی و کسب یک نتیجه و نمایش به عنوان یک اثر یا نمونه کار لوگو نیست، بلکه حاصل تفکر، دوراندیشی و نظرات و سلایق مدیران در حوزههای مختلف کسبوکار است که با دمیدن روح خلاقیت، نوآوری، تخصص و تکنیک در واحد طراحی و خلاقیت استودیو زیسا تبدیل به مهمترین عنصر بصری برند که همان لوگو یا آرم است شده.
لوگوی شرکت یا سازمان شما شایسته بهترین نوع طراحی است که مطابق ارزش سازمان و سلیقهی ناب شماست.
با طراحی سایت حرفه ای مربوط به کسب و کار خود می توانید بازار هدف را مخاطب قرار داده و افزایش درآمد چشمگیری داشته باشید. ما در زیسا استودیو با طراحی سایت مد نظر تان به صورت حرفهای به درخشیدن هرچه بیشتر شما در این بازار پر رقابت کمک خواهیم کرد. انواع خدمات مربوط به سایت و اپلیکیشن که توسط زیسا پشتیبانی میشود شامل موارد زیر است:
در اینجا هر نیازی برای برندینگ با مشاوره رایگان آغاز میشود و در ادامه توسط متخصصین زیسا برآورده میشود و تا همیشه پشتیبانی و مدیریت خواهد شد.
ترسیم کیستی و چیستیِ برند و تهیهی سند و کتاب برند بر مبنای آن به منظور یکپارچهسازی هویت مفهومی و بصری برند
تبیین و گزینش رنگ سازمانی به عنوان یک چکش بصری بر مبنای ویژگیهای برند و روانشناسی جامعه مخاطبین
تبیین نام منحصر به فرد، اثرگذار و قابل ثبت و همچنین شایسته مقام یک برند و هویت آن
تبیین شعار سازمانی بر مبنای هویت برند و تعیین شعار تبلیغاتی بر اساس استراتژیهای مقطعی کسبوکار
طراحی مهمترین رکن هویت یک برند یعنی لوگو به صورت کاملاً انحصاری بر اساس اصول مهندسی و منطبق با استانداردهای بین المللی
طراحی هویت بصری یک کسبو کار یا سازمان شامل: طراحی پترن، طراحی ست اداری، طراحی پوستر و… میشود
برندینگ (Branding) به فرایند ساخت و ایجاد شناخت و تصویری خاص از یک محصول، خدمت، شرکت یا فرد در ذهن مخاطبان گفته میشود. برندینگ شامل تمامی اقداماتی است که به منظور ایجاد و تقویت هویت و شناخت برند انجام میشود، از جمله طراحی لوگو، انتخاب نام، شعار و نشان تجاری، تعیین استراتژی بازاریابی و تبلیغات و ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و قابل اعتماد.
برندسازی (Brand Building) به مجموعه اقدامات مداوم و هماهنگ برای تقویت و گسترش هویت و شناخت برند در بازار و جذب مشتریان جدید اشاره دارد. برندسازی شامل تمامی روشهایی است که به کار گرفته میشود تا برند را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کند، از جمله استفاده از روشهای بازاریابی دیجیتال، ارتقاء تجربه مشتری، طراحی لوگو، هویت بصری، طراحی سایت،تولید محتوا، همکاری با سایر برندها و ارائه خدمات مشتریان عالی. مزایای برندسازی هم شامل: ایجاد و تقویت هویت برند، افزایش اعتماد مشتریان و افزایش فروش و سودآوری میباشد.
گرافیک ثابت: لوگو - هویت بصری - ست اداری - کاتالوگ و بروشور - مجله و کتاب - پوستر - تراکت - ست آیکن - کارت ویزیت - سربرگ و پاکت - کاراکتر - شبکه های اجتماعی
سایت و اپلیکیشن:سایت شرکتی - سایت فروشگاهی - سایت خدماتی - سایت اختصاصی - UI و UX - اپلیکیشن اختصاصی
عکاسی و ویدئو: عکاسی از محصول - کلیپ تبلیغاتی رئال - تیزر موشن گرافیک - لوگو موشن و زیرنویس - استوری موشن